Specialist in tijdelijke kantoorinrichting
Kantoormeubelverhuur
Verkoop/terugkoop kantoormeubelen
Over Ons martens kantoorinrichting

Onze logistieke service

Ons verhuur- en koop/terugkoopsysteem
Martens Kantoorinrichting levert meubilair op basis van:
• Verhuur: u huurt meubilair voor een bepaalde tijd
• Koop-/terugkoopsysteem: u koopt uw benodigde meubilair bij ons. Na beëindiging van het project kopen wij het van u terug tegen een vooraf vastgesteld retour- percentage. Hierdoor blijft u niet zitten met overtollig meubilair, onderhoud en opslag.

Logistieke service
Naast het inrichten van uw tijdelijke kantoor bieden wij u ook de mogelijkheid om zorg te dragen voor het beheer ervan. Wij nemen desgewenst de volledige verantwoordelijkheid op ons voor vervoer, montage, onderhoud, inhuizen en opslag.

De voordelen van onze service:
• Geen investering in tijdelijk kantoormeubilair
• U wordt volledig ontlast op het gebied van inrichting en onderhoud
• Een uniforme uitstraling van uw tijdelijke inrichting
• Besparingsvoordeel doordat u geen onderhoudskosten heeft
• Geen kosten aan montage of opslag door ons verhuur-­/koop-­terugkoop systeem

» Voor vragen en inlichtingen kunt u gerust contact met ons opnemen.

CONTACT

Martens Kantoorinrichting BV

Kantooradres:
Churchilllaan 101
5707 BK Helmond
T 0492 - 522 556
mail@martenskantoor.nl


CATALOGUS

Download hier onze catalogus